Сопствениот бизнис е сон на скоро секоја личност. И денес, претстојните претприемачи честопати се заинтересирани за прашањето како да заработуваат при изработка на мебел. На крајот на краиштата, пред да инвестирате, треба да откриете колку инвестицијата може да биде профитабилна и од кој успех зависи.
Преглед на пазарот
Секој има потреба од мебел, без разлика дали станува збор за семејство кое се сели во нов стан, шеф што отвора канцеларија или нов ресторан.
Гледајќи од таа перспектива, се разбира, таквиот подвиг ќе биде профитабилен. Но, како и во секоја друга работа, потребна е внимателна пресметка на трошоците, анализа на пазарот и конкурентите. Малите и средни бизниси во оваа област се карактеризираат со специјализација во специфична гранка на оваа индустрија. Не треба да започнете со производство на сè по ред, но треба да се обидете да вложите максимални напори за да се осигурате дека ќе добиете основа во определената гранка. Ова е основно правило во стратегиите за успех во производството на мебел.
Во зависност од насоката што сте ја одбрале за производство на парчиња мебел, вашите клиенти можат да бидат:
- локални, регионални и национални трговци на мало- вклучувајќи ги и професионалните трговци на Интернет
- архитекти и дизајнери на ентериер кои прават договори за работа во име на бизниси, како што се пабови и хотелски ланци
- бизниси на кои им е потребен канцелариски мебел
- специјализирани веледрогерии (иако овие не се вообичаени во индустријата за мебел)
- членови на јавноста на кои директно ќе продавате, или нудите персонализиран, уникатен мебел
Многу е важно производителите на мебел да останат во чекор со трендовите и да го произведуваат она што го сакаат потрошувачите, како и да користат текстил и материјали во модерни бои кои се бараат на пазарот. Добра идеја е да соработувате со вашите трговци на мало кога планирате да поставувате нов опсег. Трговците на мало ќе сакаат да бидат уверени дека нарачките ќе бидат готови во разумен временски период, доколку купувачите направат нарачка на парче мебел, што тие го немаат на залиха.
Проценка на побарувачката
Ќе сакате да утврдите дали ќе има доволно побарувачка за опсегот на мебел што планирате да го произведете.
Погледнете добро на вашите целни клиенти (ако планирате да продавате преку продажни салони) за да видите дали тие веќе продаваат мебел сличен на оној што вие планирате да го произведувате. Зошто вашиот мебел ќе биде поуспешен? Идентификувајте ги работите што ќе ги направат вашите парчиња попривлечни за потрошувачите. Користете скапи материјали и произведувајте мебел со високи стандарди наменет за одредена целна група граѓани.
Ако имате доволно почетен капитал, тогаш секогаш ќе има можност да одвоите дел за производство на висококвалитетен мебел, а истовремено да продавате и поевтини производи.
Постојат и други опции – можете да изберете правец со ниска конкуренција. На пример, можете да понудите мебел за канцеларии, болници, аптеки. Плетениот градинарски мебел станува доста популарен денес, што е многу поевтино. Или можете да продавате мебел од стакло, природно дрво, кој било друг материјал. Во секој случај, пред да започнете бизнис, вреди да се испита побарувачката и, се разбира, нивото на конкуренција.
Дистрибуција на вашите производи:
– охрабрете ги потрошувачите да ве контактираат директно
– снабдете голем број независни трговци на мало низ целата земја
– таргетирајте еден од најголемите национални малопродавачи на мебел за да видите дали има можност вие да произведувате предмети исклучиво за продажба во нивните продажни места
Без оглед кој пат за дистрибуција ќе го изберете, ќе треба да разговарате за вашиот опсег со трговците во малопродажба при што ќе ги добиете сите потребни информации за правецот по кој ќе се движите и целите. Трговците на мало ќе бараат фотографии од производите кои ги нудите, како и примероци од материјалите кои ги користите. Можеби можете да изградите минијатурна верзија на едно од вашите парчиња за да го демонстрирате дизајнот, квалитетот и карактеристиките.
Кога го прикажувате вашиот промотивен материјал на потенцијалните клиенти и трговци на мало, можете да ја искористите можноста да разговарате за вашите услови за деловно работење, а исто така и за тоа колку трговијата ќе тргне во прав правец.
Услуги што треба да се понудат
Како производство на низа предмети за ентериер, така можете да понудите разни услуги, на пример:
– изработка на индивидуални парчиња мебел според желбите на клиентот. Ова може да варира од единечни, слободни парчиња до опремена спална соба, канцеларија или кујнски елементи.
– изработка и испорака на мебел по нарачка
– нудијќи им на клиентите избор на материјали поинакви од стандардните, на пример, обоено наместо полирано дрво
– поправка, обновување и тапацирање – сè повеќе потрошувачи од етички и еколошки причини претпочитаат да го поправаат или обновуваат мебелот наместо истиот да го фрлаат
Ако произведувате големи предмети на мебел како кревети и гарнитури , тогаш веројатно ќе треба да понудите услуга за испорака. Во зависност од вашиот целен пазар и од тоа како ќе продавате, испораките можеби ќе треба да се направат кај голем број на крајни корисници.
Примероци
Не заборавајте дека вашите потрошувачи ќе сакаат да видат примероци од производот што планираат да го купат. Занемарете ги трошоците за нивно производство и заменете ги кога ќе воведете нов опсег на производи. Бидејќи сепак, потрошувачот ќе сака да го види производот, или изборот на материјали од кои истиот е направен, за да знае каде ги вложува своите пари.
Што да се произведува
Индустријата за производство на мебел како целина опфаќа широк спектар на различни видови на производи, честопати насочени кон различни купувачи. Вие би можеле да произведете мебел за домашниот пазар или за пазарот на мебел по договор (на пример, за бизниси како што се пабови, хотели и други места отворени за јавноста) или за канцелариски мебел. Домашниот пазар е најголем, со околу 70% од продажбата, додека пазарот преку договор и пазарот за канцелариски мебел заедно учествуваат со околу 30%. Имајте на ум дека домовите стануваат сè помали, па затоа ако целите на домашниот пазар, размислете да направите помали предмети од мебел. Пред се треба да размислите на пазарот за кој вашиот мебел ќе биде насочен.
Следниот чекор е да одлучите за видот на мебелот кој ќе го произведувате – на пример: дрвен или тапациран, мебел што ќе се вклопува или слободна варијанта.
Дрвениот мебел може да се изработи од најразлични материјали, вклучувајќи цврсто дрво и производи од вештачкo дрво како што се иверица или медијапан со средна густина. Можат да бидат изработени од природни или синтетички материјали. Завршеното парче може да биде полирано, подмачкано, лакирано, изделкано или обоено.
Тапациран мебел е најголем под-сектор на индустријата за мебел. Како и кај дрвениот мебел, најразлични материјали можат да се користат во изградбата на тапацирани производи, вклучувајќи дрво, метал и пластика за изградба на рамки и најразлични текстили и кожа за изработка на облоги. Перничињата може да бидат исполнети со пена, полиестерско влакно или пердуви. Домашниот мебел е обложен со средство за заштита од пожари, според утврдени стандарди за запаливост на надворешната ткаенина и пломби што се користат при изработка на тапациран предмет.
Промовирање на вашиот бизнис
Треба да размислите како вашите потенцијални клиенти ќе знаат за вас и опсегот на вашиот мебел.
Постојат неколку начини на кои можете да го рекламирате вашиот бизнис и да го рекламирате вашиот мебел, како што се:
– контактирање со купувачите
– рекламирање на вашиот производ на големите трговски изложби во индустријата за мебел
– контактирање со специјалисти, како што се архитекти и дизајнери на ентериер, за да поставите договор на работа
– рекламирајте се на сите програми за домување прикажувајќи ги услугите кои ги нудите (како што се опремени кујни)
– поставете своја веб-страница, со можност за интернет нарачки преку користење на социјални медиуми, форуми и блогови
Политика на цени
Да се добие вистинската цена е многу важно. Мора да бидете сигурни дека разликата помеѓу цената на производот и продажната цена е барем доволна за да ги покриете сите ваши трошоци за работа, вклучувајќи ги и вашите сопствени нацрти за производите.
Обидете се да одвоите приход за да инвестирате во нова опрема и технологија. Не само што мора да бидете во можност да ги замените машините кога ќе се расипат, туку исто така можеби ќе сакате да купите нова опрема за побрза работа.
Најголемите трошоци се: суровините (дрва, тапацир, материјали, разни компоненти) и трошоци за вработените
Многу е важно да ги следите трошоците за суровини и да бидете сигурни дека вашата работна сила останува продуктивна.
За редовно да ги следите вашите перформанси, би можеле да гледате во односот помеѓу трошоците за суровини и заработувачката, и вашите директни трошоци за работна сила и заработувачката.
Не заборавајте дека ако планирате да продавате и на трговци на мало и на јавноста (преку Интернет), трговците на мало ќе очекуваат попуст од првичната цена на производот. Ако продавате директно на јавноста или имате продавница и веб-страница за е-трговија, размислете дали вашите цени ќе бидат различни за секоја од нив. Доколку понудите пониска веб-цена, како ќе излезете во пресрет на оние клиенти кои ја посетуваат продавницата? Ова се нешта на кои морате да обрнете внимание при позиционирање на цените на пазарот.
Специјални понуди и попусти
Можеби ќе одлучите да понудите разни промотивни попусти на трговците на мало како што се:
– предвремени попусти за навремено плаќање на фактури
– ретроспективни бонуси или попусти врз основа на обемот на набавки што ги прават во текот на неколку месеци
– масовни попусти за купување во големи количини
– бесплатна достава
Внимавајте на какви попусти и специјални понуди нудите за да бидете сигурни дека тие влијаат позитивно за вас. На крајот на краиштата, овие видови на промоција можат да поттикнат дополнителна продажба, но тие исто така ќе влијаат на износот на профитот што ќе го остварите за секоја продажба.